Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Οι αρχές του καλού Έλληνα οδηγού


1 Τα φλας προδίδουν την επόμενη κίνηση σου. Μην τα χρησιμοποιείς ποτέ.
2 Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κρατάς απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα διότι στο κενό που άφησες μπορεί να «χωθεί» κάποιο άλλο όχημα φέρνοντας σε σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.
3 Όσο πιο γρήγορα διασχίσεις ένα κόκκινο φανάρι, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να συγκρουσθείς με άλλο όχημα.
4 Ποτέ  μην ακινητοποιείς το όχημα σε πινακίδα "STOP". Τα οχήματα που σε ακολουθούν δεν θα περιμένουν αυτή την αντίδραση  με αποτέλεσμα να καρφωθούν» πάνω σου.
5 Ποτέ μην κλείνεις το δρόμο σε ένα σαραβαλάκι. Ο οδηγός του δεν έχει τίποτα να χάσει.
6 Το φρενάρισμα πρέπει να γίνετε πάντα τη τελευταία στιγμή για να σιγουρέψεις την καλή λειτουργία του ABS , το οποίο με τη σειρά του θα σε ανταμείψει με ένα χαλαρωτικό μασάζ του ποδιού. Για τους μη ! κάτοχους ABS είναι μια ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους.
7 Ποτέ μην προσπερνάς από αριστερά όταν μπορείς να το κάνεις από δεξιά. Είναι μια ευκαιρία να γελάσεις λίγο καθώς ο οδηγός του οχήματος που προσπερνάς τρομάζει.
8 Τα όρια ταχύτητας είναι αυθαίρετοι αριθμοί που δίνονται ενδεικτικά και δεν είναι προφανώς εκτελέσιμα στην Ελλάδα.
9 Βρίσκεσαι στην αριστερή λωρίδα με τρελό μποτιλιάρισμα και δεν υπάρχει χώρος να κινηθείς ούτε εκατοστό. Ο οδηγός του οχήματος που βρίσκετε ακριβώς από πίσω, ο οποίος κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα, είναι πεπεισμένος πως μπορεί να τα πάει καλύτερα από εσένα, αν ήταν στην θέση σου.
10 Μάθε να αλλάζεις λωρίδες σαν αστραπή. Η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη πίστα με τρύπες-κλειδιά οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε καίρια σημεία για να ελέγξουν τα αντανακλαστικά μας.
11 Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είσαι πρώτος σ' αυτό. Χρήσιμα ή άχρηστα, αστεία ή σοβαρά, αλήθειες ή ψέματα (εσύ θα κρίνεις.
12 Ποτέ μην κάνεις χώρο σε αντίθετα διερχόμενο όχημα όταν κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο. Ο οδηγός του θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον παράλληλο μονόδρομο, άρα για να κινείτε στον ίδιο δρόμο με εσένα μάλλον το κάνει επίτηδες.
13 Θυμήσου ότι ο σκοπός κάθε Έλληνα οδηγού είναι να φτάσει πρώτος και θα κάνει ότι χρειαστεί γι αυτό.
14 Πάντα θα υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για τον οποίο εσύ βιάζεσαι περισσότερο. Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί των οχημάτων που θα συναντήσεις στον δρόμο  δεν έχουν ιδέα γιατί πήραν τους δρόμους σήμερα.
15 Το κράνος φοριέται στον αγκώνα ή όπως φορούσαν την περικεφαλαία οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Μην χαλάμε και το μαλί.
16 Οι προστατευτικές ζώνες είναι επικίνδυνες. Έρευνες στην Ελλάδα έδειξαν ότι χιλιάδες crash test κάνουν λάθος. Άμα είναι γραπτό σου, θα πας κι ας φοράς ζώνη...
17 Ανεξαρτήτως άσματος, το στερεοφωνικό του οχήματοςπρέπει να παίζει στο φουλ. Με αυτό τον τρόπο διασκεδάζουν οι πεζοί που περιμένουν πότε θα τους δώσει κάποιος προτεραιότητα να διασχίσουν την διάβαση.
18 Οι πεζοί είναι οι κυριότεροι εχθροί των οδηγών, διότι καταλαμβάνουν χώρο στα πεζοδρόμια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθμεύσουν αυτοκίνητα και διασχίζουν τους δρόμους αναγκάζοντας τα διερχόμενα οχήματα να ελαττώσουν ταχύτητα. Για αυτό μόλις τους βλέπεις στον δρόμο όρμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου