Σοβαρά ερωτηματικά όσον αφορά την αποτελεσματικότητα του μέτρου της αύξησης των τελών κυκλοφορίας προκαλούν τα στοιχεία που διαβιβάστηκαν στη Βουλή από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) δείχνουν ότι μόνο το τελευταίο πεντάμηνο, από 1ης Νοεμβρίου του 2011 έως 29 Μαρτίου του 2012, ο αριθμός των οχημάτων, όλων των κατηγοριών, που τέθηκαν σε ακινησία ανέρχεται περίπου σε 204.000.
Τα αυτοκίνητα αυτά θα πρέπει να προστεθούν και τα εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που αποσύρθηκαν από το 2010 μέχρι και τον Οκτώβριο του 2011 όπου σύμφωνα με εκτιμήσεις ο συνολικός αριθμό των αποσυρθέντων αυτοκινήτων πλησιάζει το μισό εκατομμύριο.
Αν υπολογιστεί η αξία των τελών που δεν εισπράττονται και η απώλεια των κρατικών εσόδων από τον κύκλου εργασιών που η παρουσία των αυτοκινήτων στην αγορά δημιουργούσε, δεν χρειάζεται πολύ σκέψη για να αντιληφτεί κανείς για ποιο λόγο σε αυτή την χώρα τα αλλεπάλληλα εφαρμοζόμενα οικονομικά μέτρα δεν αποδίδουν τελικά.
Ανατύπωση από : Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Τα αυτοκίνητα αυτά θα πρέπει να προστεθούν και τα εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που αποσύρθηκαν από το 2010 μέχρι και τον Οκτώβριο του 2011 όπου σύμφωνα με εκτιμήσεις ο συνολικός αριθμό των αποσυρθέντων αυτοκινήτων πλησιάζει το μισό εκατομμύριο.
Αν υπολογιστεί η αξία των τελών που δεν εισπράττονται και η απώλεια των κρατικών εσόδων από τον κύκλου εργασιών που η παρουσία των αυτοκινήτων στην αγορά δημιουργούσε, δεν χρειάζεται πολύ σκέψη για να αντιληφτεί κανείς για ποιο λόγο σε αυτή την χώρα τα αλλεπάλληλα εφαρμοζόμενα οικονομικά μέτρα δεν αποδίδουν τελικά.
Ανατύπωση από : Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου